Oh my god, it's like, so amazing! - Reisverslag uit Cane Beds, Verenigde Staten van Marloes Muste - WaarBenJij.nu Oh my god, it's like, so amazing! - Reisverslag uit Cane Beds, Verenigde Staten van Marloes Muste - WaarBenJij.nu

Oh my god, it's like, so amazing!

Door: Marloes

Blijf op de hoogte en volg Marloes

25 Juli 2015 | Verenigde Staten, Cane Beds

Na een lange, lange, lange, op zich soepel verlopen, maar lange, lange reis kwamen wij woensdag tegen middernacht aan in Las Vegas. En dan rij je opeens in je 3 klassen upgegrade best wel grote huurauto midden op de strip. Best wel overweldigend. Na een heerlijke nacht slapen aan het eind van de ochtend maar eens kijken of er ergens koffie te krijgen valt. Dan val je dus behoorlijk uit de toon want dan loopt iedereen al rond met longdrinks in de vorm van eiffeltorens en saxofoons (??!?ja echt). Dat was nog even te veel van het goeie dus lekker gechilld op de kamer en plannetjes smeden voor de komende dagen. 'S avonds hebben wij ons volledig overgegeven aan al het moois dat las vegas te bieden; vulkaanuitbarstingen, dansende fonteinen, Griekse goden, op de foto met de eifeltoren en bootjes kijken in Venetië. Overweldigd, nog steeds, zeker met jetlag.
Vanmorgen hebben we de gekkigheid achter ons gelaten en na wat spulletjes ingeslagen te hebben een prachtige rit gemaakt richting Arizona. De wegen werden steeds leger en de rotsformaties prachtiger. Overweldigend, alweer, maar dan anders. En nu zit ik op de veranda van ons blokhutje te luisteren naar de natuur en te kijken naar miljoenen sterren. Dit wordt wel wat. En eigenlijk is het al wat.

• 25 Juli 2015 - 08:50

Jacqueline:

OMG OMG so cooool woooooow niet te geloven. Wat een tegenstellingen dan. Afijn, dames geniet van de drukte, de hectiek, de stilte en de rust.

Liefs, Jacqueline

• 25 Juli 2015 - 09:52

Mam En Pap:

Marloes,

zoals te verwchten bij jou, een heel erg leuk verslag van de eerste belevenissen van deze trip. Zoals jij het beschrijft hoef je er bijna niet naartoe, alleen jouw verslag lezen volstaat. Maar fijn dat het al gelijk zo imponerend is voor je, het geeft dus aan dat je de juiste afweging hebt gemaakt. Heel veel plezier nog en tot het volgende verslag. Pas in de tussenliggende tijd goed op jezelf en op elkaar.

XXXX M&P

• 25 Juli 2015 - 10:02

Vera:

Hai Marloes
    Heerlijk een verslag. Het is wat je ouders schrijven het is bijna alsof je zelf met jou op vakantie bent. Alles gaat daar dus in extremen waanzinnig druk of heel rustig in een blokhut.
    Wat zou ik graag in zo'n grote Amerikaanse auto rijden.
    Reisbestemming is een goede keuze, fijn.
    Geniet ervan en blijf ons vooral op de hoogte houden. Liefs Veer

• 27 Juli 2015 - 09:22

Laura:

Dat klinkt als een goed begin! Ik weet zeker dat jullie nog veel meer mooie indrukken op gaan doen! En eh, welke vormen longdrink hebben jullie al op? En ben je al gevraagd of Amsterdam in Nederland ligt :-). Geniet ervan, hier in Nederland missen jullie niets, storm en regen! Liefs!

• 27 Juli 2015 - 10:46

Wilbert:

Klinkt geweldig Marloes! Lekker genieten, maar twijfel er geen moment aan dat dat niet gast lukken.
    Heel veel plezier. Je zult ongetwijfeld nog heel veel overweldigende indrukken op gaan doen.
    Ben heel erg benieuwd naar de foto's.
    Liefs van ons

• 28 Juli 2015 - 01:58

Tom:

Woooow! It's so amazing and so like in the States!

• 28 Juli 2015 - 02:01

Tom:

En daar ging mn deel 2... It so like last year...
    Anyway, goed om te zien dat er genoeg genoten wordt!
    Nog een gokje gewaagd? Belachelijk veel geld gewonnen en stiekem kom je nooit meer terug?
    Geniet er nog maar lekker van en inderdaad, het begint pas net!

• 30 Juli 2015 - 12:08

J.G.F. Peirce:

Hallo Marloes, je ouders hebben me je link doorgegeven, en vind het erg leuk om je reis te volgen. Je scrijft bijzonder leuk, en kan de plekken die je bezoekt zeer goed voor me halen, aangezien ik daar ook verschillende keren ben geweest. Ook zo,n grote auto gereden' anderhalf jaar lag in een Lincoln Continental. Was er in het begin begin een beetje benaauwd van, maar als je daar overheen bent, geweldig. Je zit er zo gemakkelijk in, net als thuis op een luie stoel. En parkeren in de States is zo gemakkelijk en iedereen rijdt zo gedipliceerd. Wat een verschil met Europa. Blijf genieten,