Genieten en afzien - Reisverslag uit Otavalo, Ecuador van Marloes Muste - WaarBenJij.nu Genieten en afzien - Reisverslag uit Otavalo, Ecuador van Marloes Muste - WaarBenJij.nu

Genieten en afzien

Door: Marloes

Blijf op de hoogte en volg Marloes

27 Juli 2013 | Ecuador, Otavalo

Lieve allemaal,

Op dag 3 zijn we vanuit Quito naar de Amazone vertrokken. Onderweg zijn we gestopt bij de warmwaterbronnen van Pappallacta. Heerlijk genoten van de warm water baden met de Andes als achtergrond.
Aan het eind van de middag aangekomen bij de jungle logde. Nu is mijn bedoeling absoluut niet om jullie jaloers te maken, maar slechts te informeren. Daarom raad ik jullie zeker even aan te googlen op cotococha logde Ecuador. ' S avonds heerlijk in slaap gedommeld luisterend naar de rustgevende herrie van de jungle. De volgende dag op pad, bootje varen, jungle lopen, beestjes kijken, indiaantjes kijken. Absoluut categorie top dag.
De dag daarna een lange rit naar Otavalo. Een dorpje op 2500 meter waar nog veel traditionele indiaanse mensen wonen. De meeste Bijenkorf panfluiters komen uit dit dorp. Gister de eerste echte test. Op 3200 Meter hoogte een prachtige wandeling gemaakt om het Cuicocha kratermeer. Het was voornamelijk bergopwaarts, onverhard en dichtbegroeid. Ik heb ongeveer 6 keer gedacht dat ik erin zou blijven. Je hart gaat echt als een gek tekeer. Categorie afzien dus. Maar na 4,5uur gehaald, moe, maar voldaan en kon toch aardig meekomen in het peloton. Met een groepje gezellige reisgenoten nog even het stadje in en eindelijk een tentje gevonden waar ze echte lekkere espresso's maken! Ook erg lekker gegeten en een paar cocktails gedronken om onze prestaties te vieren.
Straks naar de beroemde zaterdag markt. Eens kijken of ik nog een leuke poncho kan scoren.

• 27 Juli 2013 - 19:41

Jouw Mam En Pap:

Hallo Marloes, weer zo.n mooi verhaal van jou heel erg leuk om te lezen en fijn dat je het zo hebt getroffen met je reisgenoten, maar ja jij trekt toch wel zoiets aan. Wij leiden hier het leventje van alle dag maar zien af en toe toch ook wel een panfluiter en/indiaan, we zullen straks toch wel even gaan kijken op de door jou opgegeven site. Wil me er toch wel van gewissen of je wel een passend onderkomen hebt. Was gisteren wel heel erg leuk om je op Skype te spreken gaan we snel weer eens doen he. Marloes vermaak je maar weer en we zien nu al weer uit naar je volgende verhaal. XXXXXX jouw M&P

• 27 Juli 2013 - 21:22

Rob:

Ha Marloes,

Dat klinkt weer als muziek in mijn oren. Top om te horen dat je het naar je zin hebt. En uiteraard hoort daar een beetje alcohol bij:), goeie foto trouwens!
    Geniet nog maar lekker!

Groeten uit den bosch!
    Rob

• 27 Juli 2013 - 22:00

Sabine:

Lieve Marloes,
    Klinkt allemaal erg goed, beter die cocktails als die chocolademelk met kaas hihih. Ik ga straks ook even kijken op google naar de lodge waar je zit, ben ook wel erg benieuwd. Maar jou kennende heb je goed voor jezelf gezorgd.
    Mooie foto's heb je weer gemaakt, ziet er overigens erg gezellig uit ;)!! Hoorde van je ouders dat de groep ook leuk is en dat jij zoals gewoonlijk je weg weer lekker weet te vinden! Fijn hoor allemaal!
    Hier gaat alles goed, we zijn druk met de caravan bezig en de meisjes vinden het allemaal prachtig!
    Tot snel, Kus xxx

• 28 Juli 2013 - 23:25

Ton En Bini:

Hoi Marloes.
    Wat weer een mooi verslag. Zo te lezen geniet je weer volop en hebt straks ook weer veel te vertellen.
    Nog veel reisplezier. Groetjes Ton en Bini.

• 30 Juli 2013 - 17:18

Andrea:

Waar de loopband bergopwaards al niet goed voor kan zijn.....

Klinkt allemaal erg lekker en het mysterie met de bn'er is opgelost zie ik!

Geniet en ik hoor snel weer wat van je.

Ik heb inmiddels Romee lekker vast gehad en mijn laatste weekje is op de helft!!

Kus Andrea

• 31 Juli 2013 - 18:23

Jeroen:

Dag Maloesje!!

Leuk hoor deze spannende verhalen. Een hoop uitdagingen die je erg goed doorstaat!

Ben benieuwd naar de foto's!!

Groetjes Jeroen