Quito - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Marloes Muste - WaarBenJij.nu Quito - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Marloes Muste - WaarBenJij.nu

Quito

Door: Marloes

Blijf op de hoogte en volg Marloes

23 Juli 2013 | Ecuador, Quito

Wat fijn om weer eens in Zuid Amerika te zijn!
Zondag in de loop van de middag na een rustige vlucht in Ecuador aangekomen. 22 handen om te schudden en namen om te onthouden. Er zit weer van alles tussen; rare snuiters, gezellige kletsers en een heuse BNner.
Vandaag dus eerste dagje Quito. Vanmorgen gelijk maar bekeken waar dit land zijn naam aan te danken heeft:de evenaar. Daar kon je allemaal hilarische proefjes doen zoals een ei op een spijker zetten, met je ogen dicht over de evenaar proberen te lopen zonder om te vallen enz. Daarna lekker de stad in, prachtige kerken en pleinen bekeken en mezelf tegoed gedaan aan de eerste porties rijst met kip en maïs in alle denkbare varianten. Een aparte ervaring was zojuist de warme choco. Daar had ik zo naar uitgekeken (weet je nog pap). Maar wat schetste mijn verbazing er zaten stukken kaas in!!! En dat hoorde zo.Zo zonde. Van de chocola. En de kaas.
Anyway... Nadat de zon onder is koelt het hier flink af. Dat in combinatie met de jetlag en het wennen aan de hoogte heb ik besloten vanavond nog maar even lekker met de kippen op stok te gaan. Morgen weer vroeg dag en op weg naar de jungle, een van de dingen waar ik erg naar uit kijk! Laat jullie nog weten of dat terecht was.

Hasta luego,
Marloes

  • 23 Juli 2013 - 09:16

    Jouw Mam En Pap:

    Heel leuk verhaal Marloes, jij maat toch wel zeer bijzondere dingen mee zeg, we zijn er bijna jaloers op.Hier is het weer nog steeds prachtig we gaan vandaag een fietstocht maken met H&B en morgen gaan we de caravan van Dennis ophalen de vouwwagen is inmiddels verkocht, Vanavond schrijf ik je misschien nog iets meer. Hiet veel plezier en XXXXXXX M&P

  • 23 Juli 2013 - 09:33

    Vera:

    Wat een leuk verslag om te lezen. En dan ook nog op de mail, dat werkt prima. Zo te lezen was de eerste dag alweer ontzettend intensief maar vol met leuke dingen. Toch opvallend dat je, je weer zo thuis voelt in Zuid-Amerika. Hier snikheet geen wind, maar het geeft wel een echt vakantiegevoel. Veel plezier in de jungle. Groetjes Veer

  • 23 Juli 2013 - 11:54

    Charissa:

    Dat klinkt weer zeer goed! Inderdaad jammer van de choco en de kaas, is bijna een soort heiligschennis dit. Hoe kan je die 2 prachtige dingen zo verpesten ;-)

    Ennuh, wie is die BN-er dan wel?
    Geniet en wij volgen je!

  • 23 Juli 2013 - 11:55

    Laura:

    He Marloes, fijn dat de vlucht rustig is verlopen, dat is altijd even een hobbel, maar dan sta je maar mooi in Zuid Amerika! Morgen jungle, lekker zeg! Dat wordt vast geweldig (echt, kan toch niet tegenvallen). Geniet en ik stuur je nog een mail. Wil natuurlijk veel meer weten over die rare snuiters, gezellige kletsers en BNers :-) xx

  • 23 Juli 2013 - 18:23

    Andrea:

    Hoi Loes,

    Dat vliegen heb je weer gehad! Nog 1 keer te gaan en dat is pas over een paar weken!!
    Altijd afwachten wie je in de groep hebt, komt vast goed.

    Vanavond haak ik al weer af, kan niet zonder mijn dans maatje...

    Heel veel plezier daar en ik lees snel je volgende berichtje!

    Dikke kus Andrea

  • 24 Juli 2013 - 11:38

    Rozemarijn:

    Hee Marloes! Wat een belevenissen al weer! Heel leuk om te lezen! ik ben het helemaal met Charissa eens tav de heiligschennis van de chocola en de kaas. Hoe kunnen ze! Vraag me wel af hoe dat smaakt trouwens. (en even tussendoor: Charissa, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Romée!)
    Veel plezier Marloes daar op de evenaar! liefs, Rozemarijn

  • 24 Juli 2013 - 22:18

    Sabine:

    Lieve schonezus (hahaha die heb ik niet van mezelluf),

    Wat een mooie verhalen heb je weer! Lekker toch chocola en kaas? Niet zo pieperen en gewoon leuk mee doen....;) Maar goed kan me voorstellen dat het wel wat tegen viel. Hoorde dat je vlucht prima is verlopen en dat je lekker krap zat. Geniet er maar lekker van en zoals dre al aangaf die vlucht zit erop en nog 1 te gaan over een aantal weken. Nu lekker in de jungle, komt vast helemaal goed!!

    Hier alles goed, we hebben Noa d'r haar eraf gehaald, ze heeft een leuk koppie joh! Verder niet veel bijzonders.

    Jij lekker genieten en we wachten op je verdere mooie verhalen,

    Veel liefs en een dikke kus Bien x

  • 25 Juli 2013 - 22:37

    Rob:

    Hey Marloes! Aangezien je zo'n beetje op de evenaar zit, hoop ik dat je niet van je stok af bent gevallen. Voeg in elk geval mooie ervaringen toe aan je toch al uitgebreide reisrepertoire. Geniet er van! Groetjes, Rob.

  • 28 Juli 2013 - 23:50

    Ann. En Frans Toet:

    Hoi Marloes ,wat een verhaal zeg, het is weer net zoals de vorige keer een groot avontuur, waar je zoals ik lees heel erg van geniet
    Naar die BN-er zijn we natuurlijk benieuwd,is hij een beetje leuk?
    Zeg en die kaas met choc.lijkt me wel lekker , wat voor soort kaas moet ik me dan voorstellen zal toch wel zachte kaas zijn?
    Ik hoop dat je een beetje leuke mensen om je heen hebt dan is het wel wat aangenamer om de dagen met elkaar door te brengen .
    Wat ik nog niet heb gelezen of ze daar ook lekkere drankjes hebben ?
    Dat gaan we nog horen , verder hier alles nog zeer mooi weer en genieten daar ook van dit is een echte zomer , het is na een lekker buitje regen(zeg maar BUI) een beetje afgekoeld maar naar het volgende weekend worden de temp. weer hoger dus met Piet Paulus. gesproken het is volop zomer!!!!
    Nou meissie geniet er lekker van en tot later!!!!

    Frans en Ann.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Quito

Ecuador

3 weken rondreizen door Ecuador

Recente Reisverslagen:

08 Augustus 2013

De laatste etappe

01 Augustus 2013

Buenas amigo's

27 Juli 2013

Genieten en afzien

23 Juli 2013

Quito
Marloes

Actief sinds 11 Juli 2013
Verslag gelezen: 431
Totaal aantal bezoekers 7088

Voorgaande reizen:

22 Juli 2015 - 12 Augustus 2015

USA

24 Juli 2014 - 12 Augustus 2014

Sri Lanka

21 Juli 2013 - 10 Augustus 2013

Ecuador

Landen bezocht: